Khaleej Times
Для подолання критичної реальності повідомлялося раніше князеві з Мосула Хаджибей честь його внесок у підтримку ініціативи Алеппо та запобігання їх потрапляння в 1124 році. Посада: "Якщо Алеппо впав на хрестоносців на Схід, щоб стати Latino, в якому він сказав про Тойнбі світ". Після вбивства Хаджибей, від рук убивць взяв прапора Імад ад-Дін, який передається за григоріанським приливної островів, після серії перемог, відновлені багато міст і замки Левант, і на північ від острова Lafratip. І таким чином вдалося об'єднати північну частину Іраку з північними Леванту. Армія включала ряд арабських племінних вождів і чоловіків Алеппо. І Імад Еддін арабської історії і культури в Мосулі, який створила влада, центром арабо-ісламської культури. За ним пішли його сина Нур аль-Дін, свого часу Дамаск став столицею боротьби.
Однак поступка Саладін в Єгипет, щоб внести свій внесок у ліквідацію заколоту, який опинився між двома міністрами Schauer і Dargham, і прийшов, щоб попередити їх за григоріанським вплив, і щоб він після довгої боротьби, щоб взяти на себе політичну владу, останній зрушення в балансі потужностей та ролі влади в об'єднання Єгипту і Шам. А після закінчення серії воєн проти власників султана і прагнуть до тривають ось уже близько двадцяти років, і закінчаться тільки коли засудив його в Мосулі в 1185 році. Просто за два роки до вирішальної битви Хаттін. Війна тривала держава кільце навколо царства сифілісу та ОАЕ, Туніс і між Єменом і перехід країни в Дамаску та Алеппо і Мосул. А союз із франками проти нього, в ході якої велике число Султана і жадібні. Було кілька ворожих сектантської приналежності. Саме з чоловіками, включаючи шиїтів, яка повалила Фатіміди, і сунітські лідери, які впали на них влади в Дамаску, Алеппо і Мосул після смерті оголошення Нур-Дін. Він також брав участь у бін Рашид Сінан, лідера команди відомі Balhchachen ісмаїлітів.
Було Саладін, курдський походження, арабської історії і культури, цінностей та моделей поведінки. Він народився в Тікріті, і виріс в Баальбек, і жили своєї юності в Дамаску і Каїрі. Як Mtvgaha в релігії, була відома Bijellalh з вчених, вчених, письменників і прийом в Раді. Більшість арабських офіцерів і солдатів. Хоча арабська громада в Єгипті і Левант, який в основному несе тягар війн звільнення, які він вів. Звільнення Єрусалиму як кульмінації тріумфального маршу, які регулювалися найбільш боку, він може залишатися в руках франків. Віддаючи належне видатної особистості і статусу, що дозволило йому моралі і цінностей арабської та ісламської культури, які виникли в результаті впливу на поведінку і практику. На додаток до вищесказаного про становище франках після звільнення Єрусалима. Попри те, що остаточний кінець Фатіміди, Єгипту і доручили ліквідацію судити по суннізм Шафі'і, і побудовані школи Shaafa'is Єгипет, Єрусалим і Дамаск, заохочувати вчення, яке було ще попереду. Тим не менше, прирівнювання відома серед послідовників різних конфесій, терпимість, особливо з шиїтами. Вона також зрівнює обігу між послідовниками різних релігій, і дозволив копти сповідувати свою свободу повною мірою. Результатом є те, що я люблю копти, що вони поклали його образ у своїх церков. Коли він увійшов до Єрусалиму православний патріарх супроводжувалося редактор, який повернувся в крісло, а також отримав вітального імператор Ісаак Ангел після звільнення Єрусалима.
Хоча ми і вітаємо в день пам'яті визволення Єрусалима Халед героєм чоловічого Салем аль-Дін, історичний урок нації, за його досвіду, кращий прийом, чим коротше час розрив між реальністю Troubled Єрусалимі та звільнення палестинських національних грунтів від домішок загарбників. Він звернув увагу на три історичних уроків:
* Перше: важливість і необхідність подальшого поглиблення та розширення обізнаності про сіоністської небезпеки, і поширення почуттів, особливо серед молодого покоління, що це не Палестину та її народ тільки спрямовані, але це в арабському світі і арабського народів в цілому. Тому що "Ізраїль" не відповідають на проживання і продовжувати надавати підтримку найбільш впливових держав у процесі прийняття рішень європейського та американського, а й бути її інструментом у зародженні реальність роздрібної та арабських відсталість і залежність, з метою подальшої експлуатації арабських положення, ресурси і ринки, і людський потенціал.
* По-друге: Це був не загарбники не більше, ніж не-в-зброя, і в науці і знаннях, ні в організації та управлінні конфліктами, так що вони змогли домогтися перемоги на початку, і продовження конфлікту двох століть часу. Але хто дав їм, що вони стикаються суспільстві домінує фрагментація і Astaraa влади та впливу, а також відсутність еліти підприємницький дух і гордість і воля діяти і усвідомлення того, що основні протиріччя та ворожості з окупантами, а не з партнерами та процес самовизначення. Коли еліта власної Алеппо і глядачі будуть непокори й опору, і Хаджибей доступна на ініціативу і дух солідарності, було на початку заломлення хвиль хрестових походів, і почали серію регресії тренда Саладін звільнений Єрусалим.
* III: що без інтеграції можливостей та потенціалу Єгипту і на решті частини арабського світу, особливо в крилі Mashreqi, це не можливо, щоб надати можливість людських і матеріальних ресурсів, необхідних для задоволення імперіалістичні сіоністські коаліції. Єгипет відіграє роль "територія-Каїди" Арабські часи Аль Сала-дин, а потім до загарбники були розбиті франками і монголами і татарами.
Для подолання критичної реальності повідомлялося раніше князеві з Мосула Хаджибей честь його внесок у підтримку ініціативи Алеппо та запобігання їх потрапляння в 1124 році. Посада: "Якщо Алеппо впав на хрестоносців на Схід, щоб стати Latino, в якому він сказав про Тойнбі світ". Після вбивства Хаджибей, від рук убивць взяв прапора Імад ад-Дін, який передається за григоріанським приливної островів, після серії перемог, відновлені багато міст і замки Левант, і на північ від острова Lafratip. І таким чином вдалося об'єднати північну частину Іраку з північними Леванту. Армія включала ряд арабських племінних вождів і чоловіків Алеппо. І Імад Еддін арабської історії і культури в Мосулі, який створила влада, центром арабо-ісламської культури. За ним пішли його сина Нур аль-Дін, свого часу Дамаск став столицею боротьби.
Однак поступка Саладін в Єгипет, щоб внести свій внесок у ліквідацію заколоту, який опинився між двома міністрами Schauer і Dargham, і прийшов, щоб попередити їх за григоріанським вплив, і щоб він після довгої боротьби, щоб взяти на себе політичну владу, останній зрушення в балансі потужностей та ролі влади в об'єднання Єгипту і Шам. А після закінчення серії воєн проти власників султана і прагнуть до тривають ось уже близько двадцяти років, і закінчаться тільки коли засудив його в Мосулі в 1185 році. Просто за два роки до вирішальної битви Хаттін. Війна тривала держава кільце навколо царства сифілісу та ОАЕ, Туніс і між Єменом і перехід країни в Дамаску та Алеппо і Мосул. А союз із франками проти нього, в ході якої велике число Султана і жадібні. Було кілька ворожих сектантської приналежності. Саме з чоловіками, включаючи шиїтів, яка повалила Фатіміди, і сунітські лідери, які впали на них влади в Дамаску, Алеппо і Мосул після смерті оголошення Нур-Дін. Він також брав участь у бін Рашид Сінан, лідера команди відомі Balhchachen ісмаїлітів.
Було Саладін, курдський походження, арабської історії і культури, цінностей та моделей поведінки. Він народився в Тікріті, і виріс в Баальбек, і жили своєї юності в Дамаску і Каїрі. Як Mtvgaha в релігії, була відома Bijellalh з вчених, вчених, письменників і прийом в Раді. Більшість арабських офіцерів і солдатів. Хоча арабська громада в Єгипті і Левант, який в основному несе тягар війн звільнення, які він вів. Звільнення Єрусалиму як кульмінації тріумфального маршу, які регулювалися найбільш боку, він може залишатися в руках франків. Віддаючи належне видатної особистості і статусу, що дозволило йому моралі і цінностей арабської та ісламської культури, які виникли в результаті впливу на поведінку і практику. На додаток до вищесказаного про становище франках після звільнення Єрусалима. Попри те, що остаточний кінець Фатіміди, Єгипту і доручили ліквідацію судити по суннізм Шафі'і, і побудовані школи Shaafa'is Єгипет, Єрусалим і Дамаск, заохочувати вчення, яке було ще попереду. Тим не менше, прирівнювання відома серед послідовників різних конфесій, терпимість, особливо з шиїтами. Вона також зрівнює обігу між послідовниками різних релігій, і дозволив копти сповідувати свою свободу повною мірою. Результатом є те, що я люблю копти, що вони поклали його образ у своїх церков. Коли він увійшов до Єрусалиму православний патріарх супроводжувалося редактор, який повернувся в крісло, а також отримав вітального імператор Ісаак Ангел після звільнення Єрусалима.
Хоча ми і вітаємо в день пам'яті визволення Єрусалима Халед героєм чоловічого Салем аль-Дін, історичний урок нації, за його досвіду, кращий прийом, чим коротше час розрив між реальністю Troubled Єрусалимі та звільнення палестинських національних грунтів від домішок загарбників. Він звернув увагу на три історичних уроків:
* Перше: важливість і необхідність подальшого поглиблення та розширення обізнаності про сіоністської небезпеки, і поширення почуттів, особливо серед молодого покоління, що це не Палестину та її народ тільки спрямовані, але це в арабському світі і арабського народів в цілому. Тому що "Ізраїль" не відповідають на проживання і продовжувати надавати підтримку найбільш впливових держав у процесі прийняття рішень європейського та американського, а й бути її інструментом у зародженні реальність роздрібної та арабських відсталість і залежність, з метою подальшої експлуатації арабських положення, ресурси і ринки, і людський потенціал.
* По-друге: Це був не загарбники не більше, ніж не-в-зброя, і в науці і знаннях, ні в організації та управлінні конфліктами, так що вони змогли домогтися перемоги на початку, і продовження конфлікту двох століть часу. Але хто дав їм, що вони стикаються суспільстві домінує фрагментація і Astaraa влади та впливу, а також відсутність еліти підприємницький дух і гордість і воля діяти і усвідомлення того, що основні протиріччя та ворожості з окупантами, а не з партнерами та процес самовизначення. Коли еліта власної Алеппо і глядачі будуть непокори й опору, і Хаджибей доступна на ініціативу і дух солідарності, було на початку заломлення хвиль хрестових походів, і почали серію регресії тренда Саладін звільнений Єрусалим.
* III: що без інтеграції можливостей та потенціалу Єгипту і на решті частини арабського світу, особливо в крилі Mashreqi, це не можливо, щоб надати можливість людських і матеріальних ресурсів, необхідних для задоволення імперіалістичні сіоністські коаліції. Єгипет відіграє роль "територія-Каїди" Арабські часи Аль Сала-дин, а потім до загарбники були розбиті франками і монголами і татарами.